Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

Halojj

Av Denise Karlsson - 19 maj 2014 20:43

Andra dagen med mig ja! Hmm vad ska man skriva idag då?
Idag var jag och kollade på skor till skolavslutningen den tolfte juni. Jag vill ha klackar men såklart så kommer jag säkert bara använda dom en gång så det ger ju inget.
Sen efter jag har kollat på skor dog jag av hetta, för min pappa och lillasyster tog typ 5 timmar på sig på Willys? efter det for vi på biltema och köpte glass. Efter mjukglassen for vi till Västerbottens teatern för min storasyster skulle ha reading. Efter det så for vi till min farmor och farfar's grav och planterade blommor, sen for vi hem och det leder oss till nu, 20:43

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Karlsson - 2 juli 2014 18:27


Har en ny blogg men kommer ha kvar den Kommer inte blogga lika mycket men ända kanske nån gång blogga Den heter ?? Denisekaarlsson.blogg.se Kolla in den och va bäst??? ...

Av Denise Karlsson - 29 juni 2014 23:22

Hej det var länge sen jag bloggade Men aja Jag har inte haft typ ork/lust att göra ett inlägg men nu har jag MIN KANIN: Jag har ju fått en kanin, det är en tjej och hon heter mango MITT LIV: Inget jag kan berätta om för jag lever ett trist oc...

Av Denise Karlsson - 29 juni 2014 23:22

Hej det var länge sen jag bloggade Men aja Jag har inte haft typ ork/lust att göra ett inlägg men nu har jag MIN KANIN: Jag har ju fått en kanin, det är en tjej och hon heter mango MITT LIV: Inget jag kan berätta om för jag lever ett trist oc...

Av Denise Karlsson - 26 maj 2014 17:03

   Nu skajpar jag med min kompis :) ( hennes blogg http://www.toneraasmussenn.blogg.se ) Senare ska jag på klassfest för min storasyster och spela brännboll. Jag kommer säkert träffa Tone där:)) Jag vet inte mer vad jag ska skriva     P...

Av Denise Karlsson - 25 maj 2014 16:27


Jag han inte blogga igår heller:( Men jag bloggar idag istället :) Idag är det ju morsdag och vi var hos nån släkting och fikade och träffade andra släktingar? Sen cyklade jag hem och gjorde sysslor:/ Jag gjorde dom frivillig:D Nu bjuder jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards