Direktlänk till inlägg 29 juni 2014

Hej längesen.

Av Denise Karlsson - 29 juni 2014 23:22

Hej det var länge sen jag bloggade

Men aja

Jag har inte haft typ ork/lust att göra ett inlägg men nu har jag

MIN KANIN: Jag har ju fått en kanin, det är en tjej och hon heter mango

MITT LIV: Inget jag kan berätta om för jag lever ett trist och sorligt liv utan vänner och famlij

SOMMARLOV: Jag har ju fått sommarlov för ett tag sen (12/6-14) och jag har alltså haft sommar lov i 17 dagar och det är 51 dar kvar.




Typ inge mer att säga

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Karlsson - 2 juli 2014 18:27


Har en ny blogg men kommer ha kvar den Kommer inte blogga lika mycket men ända kanske nån gång blogga Den heter ?? Denisekaarlsson.blogg.se Kolla in den och va bäst??? ...

Av Denise Karlsson - 29 juni 2014 23:22

Hej det var länge sen jag bloggade Men aja Jag har inte haft typ ork/lust att göra ett inlägg men nu har jag MIN KANIN: Jag har ju fått en kanin, det är en tjej och hon heter mango MITT LIV: Inget jag kan berätta om för jag lever ett trist oc...

Av Denise Karlsson - 26 maj 2014 17:03

   Nu skajpar jag med min kompis :) ( hennes blogg http://www.toneraasmussenn.blogg.se ) Senare ska jag på klassfest för min storasyster och spela brännboll. Jag kommer säkert träffa Tone där:)) Jag vet inte mer vad jag ska skriva     P...

Av Denise Karlsson - 25 maj 2014 16:27


Jag han inte blogga igår heller:( Men jag bloggar idag istället :) Idag är det ju morsdag och vi var hos nån släkting och fikade och träffade andra släktingar? Sen cyklade jag hem och gjorde sysslor:/ Jag gjorde dom frivillig:D Nu bjuder jag...

Av Denise Karlsson - 22 maj 2014 17:56

  Hejsan. Kul att du kunde kolla förbi Jag har nu tänkt att jag ska ha Fråågeestuuuunddd. Men inte bara det..... Ni ska få veta lite om min dag m.m "Dagens bloggning om: Frågestund. Min dag och sedan lite info mera. jag ska prata om min kanin (v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards