Direktlänk till inlägg 22 maj 2014

så vi möts igen!!

Av Denise Karlsson - 22 maj 2014 17:56

  Hejsan. Kul att du kunde kolla förbi Jag har nu tänkt att jag ska ha Fråågeestuuuunddd.

Men inte bara det..... Ni ska få veta lite om min dag m.m

"Dagens bloggning om: Frågestund. Min dag och sedan lite info mera. jag ska prata om min kanin (våran) som vi snart ska få och om en väldigt saknad person."

Ja där fick ni veta litegrann om vad som händer idag:)

Moi day: Idag har jag varit på skolan som vanligt. På arbetspasset skulle vi kratta   det var tråååkigt.

Sen så skulle jag följa en kompis hem ( hennes blogg:  http://www.alvalindkvist.blogg.se  kolla in den) Jag alva och en annan tjej skulle fara till Alva och vi skulle vara med varandra där, sen skulle vi fara och kolla på när alva rider. Men det blev ändrat så jag följde inte alva hem:(   Men jag for istället hem till min lillasyster:)


INFO OM FRÅGESTUNDEN: Jag hade ju tänkt att ha en frågestund. Det är bara att fråga på innan imorgon vid 14. senast 14. För jag ska bort sen. Men kan köra till på lördag kväll istället. det blir bra. Kommer bara kanske blogga imorn vi får se.


Un lapin: Vi ska ju få en kanin. Jag vet inte än om det är en tjej eller kille. Men har inte kommit på något namn än. Ni kan ju gärna hjälpa oss genom att kommentera minst ett tjej och ett kill namn. Dét skulle hjälpa. Men enlig min lillsyrra är kaninen nån färg och ganska pälsig. Mer än så vet jag inte.


Övrigt så ska mamma fixa tid på smarteyes hos en optiker för jag ska kolla synen, igen.



Kommentera frågor och namn så hörs vi


pöss   vi ses i nästa inlägg  

 
 
Ingen bild

Alva

22 maj 2014 21:15

Killnamn: lurven
Tjejnamn:lurvis
:)

Denise Karlsson

23 maj 2014 09:17

Coola namn:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Karlsson - 2 juli 2014 18:27


Har en ny blogg men kommer ha kvar den Kommer inte blogga lika mycket men ända kanske nån gång blogga Den heter ?? Denisekaarlsson.blogg.se Kolla in den och va bäst??? ...

Av Denise Karlsson - 29 juni 2014 23:22

Hej det var länge sen jag bloggade Men aja Jag har inte haft typ ork/lust att göra ett inlägg men nu har jag MIN KANIN: Jag har ju fått en kanin, det är en tjej och hon heter mango MITT LIV: Inget jag kan berätta om för jag lever ett trist oc...

Av Denise Karlsson - 29 juni 2014 23:22

Hej det var länge sen jag bloggade Men aja Jag har inte haft typ ork/lust att göra ett inlägg men nu har jag MIN KANIN: Jag har ju fått en kanin, det är en tjej och hon heter mango MITT LIV: Inget jag kan berätta om för jag lever ett trist oc...

Av Denise Karlsson - 26 maj 2014 17:03

   Nu skajpar jag med min kompis :) ( hennes blogg http://www.toneraasmussenn.blogg.se ) Senare ska jag på klassfest för min storasyster och spela brännboll. Jag kommer säkert träffa Tone där:)) Jag vet inte mer vad jag ska skriva     P...

Av Denise Karlsson - 25 maj 2014 16:27


Jag han inte blogga igår heller:( Men jag bloggar idag istället :) Idag är det ju morsdag och vi var hos nån släkting och fikade och träffade andra släktingar? Sen cyklade jag hem och gjorde sysslor:/ Jag gjorde dom frivillig:D Nu bjuder jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards