Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

Tju!

Av Denise Karlsson - 21 maj 2014 19:28

Innan jag börjar om min dag, kan jag bara säga att det skulle vara amazing om ni kunde kommentera något som skulle vara intressant att veta om mig, kanske nån slags tag eller nått sånt är det bara att skriva, man kan kika eller få tag på mig på nått sätt så, men jag tänker inte skriva mitt namn på sociala medier här så om du känner mig är det bara att kika/snapa/smsa annars kommentera

Nu till min dag, Idag har det varit en helt normal dag(men det är inte säkert då) Först hade vi svenska sen NO men slapp no:n till skolkören.. (Tar en paus nu med skrivandet och kollar min kompis blogg, intressant att veta not...)

Efter no:n hade vi idrott och på idrotten hade vi skoljoggen träning... Och idag jämfört med igår blev det bättre. 4 min är kanske inte det bästa men.. Igår sprang/joggade jag (Gick för det mesta) på 42,50 min men det var för jag gick mest och efter det fick jag ont i huvudet och hade vätske -och syre birtst typ. Nu idag sprang jag lite bättre men det var för jag sprang med en kompis som det gick bra med. Då sprang vi under 40 min alltså 38(kan inte sekunderna efter) Men det gick bättre.

Efter idrotten var det lunch och då gick jag och mina kompisar och åt skolans mat som idag var sallad, mums.

Sen efter lunchen drygt 20 över 12 hade vi slöjd. Jag har träslöjd. Efter slöjden hade jag innan slöjden pratat med skolans skolsyster om när jag skulle träffa henne och kolla synen. Då efter slöjden gick jag till henne och det visar sig att jag har "för bra" syn eller rättare sagt nått sånt. Mina ögon anstränger sig typ för mycket nått sånt....

Men jag ska till optikern nån gång och kolla där.

Så efter det for jag hem med bussen och gjorde nada. sen kommer vi till nu när jag sitter och bloggar, vid 10 i 8:)   

Men jag brukar ha sån huvudvärk och jag var ändå ganska trött nyligen så ska sova snart men inte än.

Men jag säger ändå godnatt


Puss   syns i nästa innlägg  

 
 
Alva

Alva

21 maj 2014 20:52

Ha en frågestund😋👍

http://Alvalindkvist.blogg.se

Denise Karlsson

22 maj 2014 17:55

kanske det kanske, nått mer förslag?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Karlsson - 2 juli 2014 18:27


Har en ny blogg men kommer ha kvar den Kommer inte blogga lika mycket men ända kanske nån gång blogga Den heter ?? Denisekaarlsson.blogg.se Kolla in den och va bäst??? ...

Av Denise Karlsson - 29 juni 2014 23:22

Hej det var länge sen jag bloggade Men aja Jag har inte haft typ ork/lust att göra ett inlägg men nu har jag MIN KANIN: Jag har ju fått en kanin, det är en tjej och hon heter mango MITT LIV: Inget jag kan berätta om för jag lever ett trist oc...

Av Denise Karlsson - 29 juni 2014 23:22

Hej det var länge sen jag bloggade Men aja Jag har inte haft typ ork/lust att göra ett inlägg men nu har jag MIN KANIN: Jag har ju fått en kanin, det är en tjej och hon heter mango MITT LIV: Inget jag kan berätta om för jag lever ett trist oc...

Av Denise Karlsson - 26 maj 2014 17:03

   Nu skajpar jag med min kompis :) ( hennes blogg http://www.toneraasmussenn.blogg.se ) Senare ska jag på klassfest för min storasyster och spela brännboll. Jag kommer säkert träffa Tone där:)) Jag vet inte mer vad jag ska skriva     P...

Av Denise Karlsson - 25 maj 2014 16:27


Jag han inte blogga igår heller:( Men jag bloggar idag istället :) Idag är det ju morsdag och vi var hos nån släkting och fikade och träffade andra släktingar? Sen cyklade jag hem och gjorde sysslor:/ Jag gjorde dom frivillig:D Nu bjuder jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards